top of page

Leie kontorlokaler i sentrum i Oslo

Skippergata 18

Sentrum, Oslo

Velkommen til Skippergata 18. Lokalet ligger i andre etasje. Dette kontorlandskapet har både lyse flater, moderne fasiliteter og hyggelige fellesarealer. 

Du har muligheten til å leie flere små cellekontorer eller co-working hvis det er det som passer best, eller større kontorlokaler med tilpasningsmuligheter. Du kan for eksempel velge å dele kontorene inn i flere arbeidsstasjoner.

Muligheter for å skreddersy kontorlokalene

Muligheter for utstyrte kontorlokaler

Om kontorlokalene

AKTIVE ANNONSER

Se ledige lokaler

9-60 kvm

Velg antall kvadratmeter til ditt formål. 

1 min

Kort avstand til nærmeste kollektivtransport. 

10+

Tilgang til alle våre møterom på tvers av alle lokasjonene våre

 

 

24 timers adgangskort

Med et adgangskort som er tilgjengelig 24 timer, kan du få jobben din gjort hele døgnet. 

Te-kjøkken

Nyt pausene dine med vårt fullt utstyrte te-kjøkken, hvor du kan forfriske deg med en kopp te eller kaffe. 

Fellesområder

Skap et fellesskap med andre leietakere i våre moderne fellesområder. Fellesområdene har bl.a. biljard og bordtennis.

Møterom

Få ubegrenset tilgang til møterom på tvers av våre lokasjoner. Enten du planlegger en presentasjon, et teammøte eller en klientkonferanse.

Fibernett / Trådløs internett

Med rask internett betyr det at du kan jobbe effektivt, delta i videokonferanser og laste opp/tillate store filer uten bekymringer for tregt nett.

Inkluderte fasiliteter

Skippergata 18

COWORKING

UTLEID

Gjelder for 9 kvm. Eksl. mva.

Depositumsfrihet

3 måneder oppsigelse

Ingen bindingstid

KONTORLOKALE

UTLEID

Eksempelpris for 15 kvm. Eksl. felleskostnader og strøm. 

Depositumsfrihet

3 måneder oppsigelse

Ingen bindingstid

TRANSPORT

Ankomst til lokalene

Du kan enkelt komme via sykkel og parkere sykkelen hos oss. Eiendommen tilbyr sykkelparkering

Nærmeste knutepunkt for kollektivtrafikk er Jernbanetorget.

Eiendommen har parkeringsplasser som driftes av tredjepart for gjesteparkering.  Det er mulig å leie parkeringsplass ved dette stedet. 

Parkeringen har strømuttak til el-biler.

HVORFOR VELGE OSS

Vi har kontorlokaler tilpasset dine behov

Fleksible kontorløsninger

Vi skreddersyr løsninger for din bedrifts behov. Hos oss kan du enkelt skape et arbeidsmiljø som passer din bedrifts unike behov og arbeidsmetoder. Enten du foretrekker en åpen planløsning for å fremme samarbeid og kreativitet, eller foretrekker separate cellekontorer for økt fokus og privatliv, tilbyr vi deg fleksibiliteten. Og hvis dine behov endres over tid, kan vi enkelt tilpasse og skalere løsningen slik at den fortsetter å møte dine krav.

Lave felleskostnader

Et av våre fokusområder er å minimere felleskostnadene på våre eiendommer.

Dette er kjernen i vår strategi for å tilby leietakere betydelige besparelser og lavere totale kostnader. Du vil derfor kunne leie kontorlokaler til gunstige priser. 

Vi tilbyr også depositumsfrihet og ingen bindingstid. 

Ingen skjulte avgifter

Vi ønsker å gi din bedrift markedets rimeligste priser, derfor slipper du å betale skjulte kostnader for slikt som møterom og tekjøkken. I noen tilfeller må man betale for arealene i ganger, inngangspartier, trapper og toaletter. Alle disse arealene kan koste en bedrift flere hundre tusen kroner i året i unødvendige leiekostnader.

VÅRE LOKALER

Kart over kontorlokalet

Er jeg forsikret?

Vi tar ansvar for forsikringen av bygningsmassen. Leietakere er imidlertid selv ansvarlige for sin egen innboforsikring eller utvidede forsikringer for ekstra trygghet.

Har dere bod til lagring?

Enten det er for arkiver, inventar eller andre gjenstander, tilbyr vi praktisk lagringsplass og boder for å imøtekomme dine lagringsbehov.

Kan vi utvide lokalene?

Vi heier alltid på veksten til våre leietakere! Kontakt oss, og våre utleiemeglere vil gjerne hjelpe deg med å utvide dine nåværende lokaler eller finne større og bedre plass til din voksende virksomhet.

Kan jeg forlenge leieforholdet?

Ta kontakt, så setter en av våre dedikerte utleiemeglere deg i kontakt med de nødvendige trinnene. Husk at forlengelse kan kreve oppdatering av garantier eller depositum for å gjenspeile gjeldende markedsleie.

Kan jeg få flere nøkler?

Ja, det kan du. Send en e-post til kontakt@rightsize.no, spesifiser nødvendighetene og oppgi bygg og leilighet. 

Jeg har mistet nøklene

Dersom du har mistet nøklene dine kan en vaktmester komme og levere nye. Dette medfører et standardgebyr på 500 NOK. som må betales på Vipps. Vi anbefaler derfor at du leter etter nøklene dine før du tar kontakt med oss. Dersom hele låsesylinderen må byttes vil det medføre et standardbegyr på 1.500 NOK

Kan jeg parkere på eiendommen?

De fleste av våre eiendommer har mulighet for leie av p-plass. Ta kontakt med oss på kontakt@rightsize.no for vilkår.

Hvordan kan jeg få tilgang til internett eller få tilleggstjenester?

Internett leveres av Procano. Kundeservice kan nås på 22 52 50 00 eller support@procano.no De kan også levere tilleggstjenester om ønskelig. Besøk også deres nettsider. www.procano.com/rightsize for mer informasjon.

FAQ

Ofte stilte spørsmål

FOR LEIETAKERE

Har du spørsmål om ditt leieforhold?

Send oss en forespørsel

Velg lokasjon

KONTAKTSKJEMA

Ta kontakt med oss i dag

bottom of page